25.05.22 חלק 2: הכיתה ההפוכה כמודל להוראת מתמטיקה בתואר ראשון לעומת תואר שני
דובר: ד״ר הווארד נואר, הפקולטה למתמטיקה
תקציר: אני אשווה בין החוויות שלי מהשימוש במודל של כיתה הפוכה להוראת קורס לתואר ראשון (גיאומטריה דיפרנציאלית) וקורס לתואר שני (אלגברה הומולוגית). בפרט, אדגיש כמה יתרונות מובהקים של מודל הכיתה ההפוכה בשתי המסגרות, כמו גם את הקשיים והסכנות אליהם שמתי לב. אני מקווה שהתובנות יסייעו לשפר את הפדגוגיה המתמטית שלנו באופן כללי, ללא קשר לשיטת ההוראה שבה בוחרים בסופו של דבר עבור קורס מסוים.
לינק להקלטה בפנופטו (צריך הזדהות טכניונית)