24.05.21 תובנות מאוחרות על הוראה ולמידה – מדוע לשנות מסורת אוניברסיטאית בת מאות שנים?
דובר: פרופסור אבינעם קולודני, הפקולטה להנדסת חשמל, הטכניון
תקציר: אילוצי מגיפת הקורונה בשנה האחרונה גרמו לשינויים במתכונת המקובלת של לימודים בטכניון. המושגים – ״הרצאה״, ״תרגול״, "בחינה״ – נעשו פחות ברורים. השינויים האלה מעוררים חשיבה ביקורתית על השיטות המסורתיות של הוראה ולמידה באקדמיה, ומדגישים את הצורך להבין תופעות בעייתיות שכבר זוהו בעבר.
מטרת המפגש היא לבחון מחדש את ההנחות שעליהן מבוססת המתכונת המסורתית, ולעורר מחשבות ושיח על שינויים אפשריים בטווח הקצר והארוך.
לינק להקלטה בפנופטו (צריך הזדהות טכניונית)